Tuesday, April 7, 2009

Hello world!!!!


hello world!!! satu ungkapan keramat yang telah diucapkan oleh tiger woods ketika ditemuramah oleh media selepas tournament pertamanya sebagai seorang pemain golf professional . Kalau tak silap dalam tahun 1997 selepas memenangi US amateur open buat kali ketiga berturut-turut.
Sejak daripada itu ungkapan itu sering saya gunakan setiap kali saya mencuba sesuatu yang baharu takpun tatkala mendapat ilmu-ilmu yang baru....
So hari ni merupakan hari pertama saya memasuki alam blogosphere....so i guess hello world huh!!!!!
Why i lovvvvvveee golf so much???? persoalan ini akan saya kupas dan terangkan satu persatu di dalam post-post yg mendatang ....cukuplah hari ini saya katakan bahawa golf adalah satu sukan yang boleh kita kaitkan prinsipnya dalam perjalanan hidup seseorang....satu sukan yang menjanjikan cabaran yang berbeza setiap hari hatta bermain di tempat yang sama sekalipun. kalau tak masakan bro baju merah tu... dianugerahkan the greatest athlete in sport dan the highest paying athlete in the world in any sport...
kalau sesiapa berpeluang dan berkesempatan untuk belajar dan seterusnya bermain golf..go ahead and grab that opportunity..berbaloi!!! satu masa dulu memang ianya dikategorikan sebagai sukan elit...tak lagi...
hari ini ketika semua orang ternanti-nanti keputusan 3 pilihan raya kecil..saya pecah kepala nak fikirkan nama yang sesuai untuk blog ni...akhirnya timbul pulak LEDAKAN MINDA . harap-harap minda saya akan sentiasa meledakkan idea ataupun pandangan yang bernas selepas ni ataupun untuk selama-lamanya...hendaknya.

2 comments: